Νικολας νικ
Well-Known Member
Εχει δικιο ο αερατος σχετικα με το θεμα εγγυησης,.ομως σε περιπτωσεις μη ικανοποιησης του πελατη πλεον λογω του υψηλου ανταγωνισμου οποια κλινικη εχει ενα σοβαρο ονομα κ μια επαγγελματικη υποσταση οφειλει να διαπραγματευτει εστω οικονομικοτερα αν οχι δωρεαν την αποκατασταση του. Στη δικη σου περιπτωση βλεποντας τις φωτο στο νημα σου για το τατου, η αποτυχια δεν εχει να κανει με τις προσδοκιες σου, αλλα ειναι αποτυχημενη τεχνικα και φαινεται καθαρα οτι η φυτρωση πηγε περιπατο, οσο για σοκλος μενω στα οσα γραφεις. Προχωρας μπροστα φιλε ασε τα τατου, δεν ειναι για την περιπτωση σου...ξεκινα με δοτρια να δεις σε τι κατασταση βρισκεται κ προετοιμασου για ενα μελλοντικο repair σε μια αξιοπιστη κλινικη.