κανεις λαθος,τιθεται νομικο θεμα τουλαχιστον οσον αφορα το θεμα της τεχνιτης γονιμοποιησης,το οποιο επιτρεπεται μονο σε εγγαμους ετεροφυλοφιλους.και τιθονται τεραστια ηθικα ζητηματα.γυναικα εισαι.την εμπορευματοποιηση του γυναικειου σωματος για την κυοφορια ενος παιδιου δεν την εχεις σκεφτει,η' το πληγμα για μια μανα να παραδιδει το παιδι της μετα τη γεννα?τον κοινωνικο αντικτυπο που μπορει να εχει μια τετοια αποφαση σε ενα παιδι?
το αν συνεισφερουνε ολα τα μερη της κοινωνιας αστο ειναι μεγαλη κουβεντα και δεν αφορα τη συζητηση αχαχαχαχαχα
ουτε αξιολογω αφου σου ειπα οτι ο καθενας ειναι ελευθερος να κανει οτι θελει
Καταρχήν, θα ήθελα να συνεχίσουμε τη συζήτησή μας στο άλλο thread που σου είπα, και παρακαλώ τους mods να μεταφέρουν τη συζήτηση με τον zaxosdogkanos εκεί, εκτός αν θεωρούν ότι κι εδώ είναι καλά.
Κατά δεύτερον, οι νόμοι φτιάχνονται από ανθρώπους και αντικατοπτρίζουν σε μεγάλο βαθμό και τα τρέχοντα στερεότυπα, γι' αυτό και αλλάζουν διαρκώς ακολουθώντας μια συγκεκριμένη πορεία, π.χ. να αναγνωρίζονται όλο και περισσότερα ανθρώπινα δικαιώματα. Είπαμε, κάποτε ήταν νόμιμο να υπάρχουν δούλοι. Κάποτε ήταν παράνομο να δουλεύουν οι γυναίκες και να ψηφίζουν. Αυτό σημαίνει ότι εκ φύσεως οι γυναίκες δεν είχαν ικανότητα να ψηφίζουν; Πριν ένα χρόνο δεν υπήρχε καν σύμφωνο για ομοφυλόφιλους και σήμερα υπάρχει. Σε δύο χρόνια μπορεί να υπάρχει δυνατότητα γάμου και οικογένειας, όπως ήδη υπάρχει σε άλλες χώρες. Το θέμα όμως είναι ότι εσύ μίλησες για 'βιολογικό' σκοπό. Βιολογικά, λοιπόν, σου εξήγησα ότι δεν τίθεται θέμα διαιώνισης του είδους με τους ομοφυλόφιλους. Το πώς θα αξιοποιηθεί αυτό κοινωνικά και νομικά είναι άλλο θέμα, και ούτως ή άλλως διαφέρει από χώρα σε χώρα. Αλλά δεν μπορούμε να λέμε ότι οι ομοφυλόφιλοι βλάπτουν την κοινωνία επειδή δεν κάνουν παιδιά όταν η κοινωνία η ίδια δεν τους επιτρέπει να κάνουν παιδιά, ενώ μπορούν. Είναι ένα κυκλικό επιχείρημα.
Όσον αφορά τα ηθικά ζητήματα, ούτως ή άλλως η δομή της οικογένειας έχει αλλάξει άπειρες φορές μέχρι τώρα στην ιστορία της ανθρωπότητας ανάλογα με τα δεδομένα της εποχής και περιοχής. Δεν μας λέει κανείς ότι δεν θα ξανα-αλλάξει. Για παράδειγμα, δεν είναι απαραίτητο να θεοποιείται η βιολογική συνέχεια με τον τρόπο που το κάνουμε εμείς. Υπάρχουν κοινωνίες όπου ο ρόλος του 'πατέρα' δεν ταυτίζεται με αυτόν που έδωσε το σπέρμα, αλλά με όλα τα αρσενικά του χωριού, γιατί γι' αυτήν την κοινωνία μεγαλύτερη σημασία έχει το ποιος μεγαλώνει το παιδί (δηλαδή όλα τα αρσενικά μαζί) και όχι το ποιος έδωσε το σπέρμα. Όλα είναι θέμα οπτικής λοιπόν. Δεν λέω ότι θα γίνει απαραίτητα κάτι τέτοιο ή ότι θα πρέπει να γίνει, απλά λέω ότι ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε σήμερα τη σχέση παιδιού-γονιών δεν είναι αυτονόητη, ούτε εκ φύσεως δοσμένη. Είναι κι αυτός αποτέλεσμα μιας σειράς κοινωνικο-πολιτισμικών αλλαγών αιώνων. Αλλάζοντας λοιπόν σταδιακά η παγκόσμια κοινότητα αντίληψη για τους ομοφυλόφιλους ταυτόχρονα αλλάζουν πολλές αντιλήψεις για πολλά πράγματα.Και αντίστροφα, αλλάζοντας οι αντιλήψεις για πολλά θέματα περί βιολογίας, ζωής, κοινωνικών δομών, κτλ. αλλάζει και η αντιμετώπιση των ομοφυλόφιλων.Έτσι συνέβαινε πάντα και έτσι θα συμβαίνει.