Με δεδομενο οτι η συγκεκριμενη κλινική ειχε οντως ζητημα με τα παραθυρα, σημαινει οτι ειχε καθε δικαιωμα (και μαλιστα δικαιολογημενο) να το επισημανει ο υποψηφιος για μμ. Δεν προκειται για υποδειξη και επεμβαση στη δουλεια του άλλου, αλλά για επισημανση. Με τον τροπο αυτο η κλινική λαμβανει feedback και το το γεγονος ότι, απ΄οτι διαπιστωνω, δειχνουν σημαντική βελτιωση σε αυτον τον τομεα, σημαινει ότι μαλλον καλο τους έχουν κανει οι επισημανσεις των πελατων τους. Σε καθε περιπτωση ο πελατης πρεπει να ειναι παντα ενημερωμενος για το θέμα που τον απασχολει και να συζητα καλόπιστα τα παντα με το γιατρο/δικηγορο/μηχανικο κλπ και οχι τυφλά να δεχεται οτι του πουν.