PKAR7219TA
CARL
Θα ήθελα να μοιραστώ την κακή εμπειρία μου από την κλινική του κ.Αναστασάκη. Στις 20/10/2023 πραγματοποίησα την επέμβαση για 2400grafts.Αφού προηγήθηκε ραντεβού με τον γιατρό και έγινε οσχεδιασμός, αποφασίσαμε ότι θα κατεβάζε 2 εκατοστά τοhairline και θα πύκνωνε τοcrown.Είμαι 44 ετών και είχαν προηγηθεί 3 επεμβάσεις παλιότερα, αλλά μου διαβεβαίωσε ότι υπάρχει δότρια και όλα θα πάνε καλά.Hφύτρωση δεν ήταν η αναμενόμενη, ούτε το crownκαλύφτηκε και η hairlineναι μέν κατέβηκε αλλά η πυκνότητα είναι τραγική. Στο 9μήνο με είδε κατ ιδίαν και μου είπε να το ξαναδούμε στο 12 μήνο. Ωστόσο, πέρασε το 12μηνο χωρίς να αλλάξει κάτι και επειδή μένω στην Καβάλα και δεν μου είναι εύκολο να κατεβαίνω στην Αθήνα έστειλα τις φωτογραφίες. Τo αποτέλεσμα όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες μετά από 15 μήνες είναι απογοητευτικό και σε καμία περίπτωση αυτό που μου είχε υποσχεθεί.
Κατόπιν επικοινωνίας με την γραμματεία και εφόσον είχαν δει τις φωτογραφίες με τον γιατρό, με ενημέρωσε ότι θα γινόταν ακόμα μία διορθωτική επέμβαση με περίπου 250gr, την οποία θα κάλυπταν με δικά τους έξοδα, αν και θεωρώ ότι τα 250 δεν θα ήταν επαρκής ποσότητα.
Εφόσον έχουν προηγηθεί τα παραπάνω επικοινωνώ εκ νέου με την κλινική για να ορίσω συνάντηση κατ ιδίαν με τον γιατρό.Επειδή διαμένω στην Καβάλα ενημέρωσα την γραμματεία 8 ημέρες πριν ότι θα μεταβώ στην Αθήνα και ζήτησα ραντεβού με τον γιατρό την συγκεκριμένη ημέρα, αν ήταν εφικτό, λόγω της ιδιάζουσας περίπτωσης. Ενημερώθηκα ότι το επόμενο διαθέσιμο ραντεβού αργεί και να περιμένω απάντησή τους.
Έπειτα από τρεις ημέρες χωρίς να λάβω απάντηση, κάλεσα την γραμματεία και μου είπε ότι ενημέρωσαν την υπεύθυνη για τα ραντεβού και να περιμένω και πάλι. Κάθε μέρα καλούσα λαμβάνοντας την ίδια απάντηση, ότι δηλαδή θα με καλέσει, ενώ μία ημέρα πριν την ημέρα που θα πήγαινα στην Αθήνα (Πέμπτη) ξανακάλεσα και με σύνδεσαν με την υπεύθυνη για τα ραντεβού η οποία με ενημέρωσε ότι τελικά ο γιατρός αρρώστησε και ακύρωσε όλα τα ραντεβού της Παρασκευής, γεγονός το οποίο η γραμματεία αγνοούσε.
(08/01/2025) Μετέπειτα καλώ την υπεύθυνη για να ορίσω ραντεβού για την ημέρα της επέμβασης για να μην χάνω άλλο χρόνο και στο μεσοδιάστημα να κάναμε και ένα ραντεβού με τον γιατρό. Ρωτάω πότε έχει διαθέσιμο ραντεβού και μου απαντάει ότι τον Μάρτιο θα με καλέσει για να με ενημερώσει πότε θα έχει, γιατί ακόμα δεν μπορεί να ορίσει ραντεβού.
Απαντάω ότι αφενός δεν είναι δυνατόν να έχω την ίδια προτεραιότητα με νέα περιστατικά και αφετέρουείμαι περιστατικό που το ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟ τίμημα που πλήρωσα δεν είχε το επιθυμητό αποτέλεσμα και κανονικά δεν θα έπρεπε να ξαναμπώ σε αυτήν την διαδικασία ή έστω θα έπρεπε να κανονιστεί γρήγορα το επόμενο ραντεβού. Προφανώς αυτότους ήταν αδιάφορο με αποτέλεσμα να μου κλείσουν το τηλέφωνο στα μούτρα.Σε συνέχεια των παραπάνω για να διασταυρώσω ότι όντως δεν έχουν ραντεβού κάλεσε ένας φίλος μου για να ρωτήσει πότε θα μπορούσε να κάνει επέμβαση σαν νέο περιστατικό και του απάντησαν ότι τον Μάρτιο υπάρχουν διαθέσιμα ραντεβού.
Κατόπιν όλων αυτών ξανακάλεσα στην κλινική για να μιλήσω με τον γιατρό απευθείας και μου είπαν ότι θα με καλέσει όταν έχει διαθέσιμο χρόνο. Εννοείται πως πάλι δεν έλαβα κάποια απάντηση, ενώ όταν ΞΑΝΑ κάλεσα έλαβα την ίδια απάντηση και όπως φαντάζεστε ο γιατρός δεν με κάλεσε ποτέ.
Εν κατακλείδι, μπορώ να κατανοήσω την αστοχία του γιατρού, αυτό όμως που δεν μπορώ να δικαιολογήσω είναι η απαράδεκτη αντιμετώπιση μετά την αποτυχημένη επέμβασηκαι δή στην ακριβότερη κλινική στην Ελλάδα.
Δείχνουν πως λειτουργούν με μοναδικό γνώμονα τα χρήματα και όχι την ικανοποίηση των πελατών τους.
Το ενδιαφέρον της κλινικής περιορίστηκε τρείς μέρες μετά την επέμβαση όταν με κάλεσαν για να μου υπενθυμίσουν να αφήσω αξιολόγηση και ένα μήνα μετά την επέμβαση για να μου προωθήσουν τα προϊόντα τους.
Μπορεί το κείμενο να ήταν μακροσκελές, αλλά έπρεπε να εξηγήσω αναλυτικά την κατάσταση ώστε να έχετε υπόψιν όλα τα δεδομένα σε περίπτωση που σκέφτεστε να επιλέξετε την συγκεκριμένη κλινική.Πείτε μου την άποψη σας για το αποτέλεσμα.
Κατόπιν επικοινωνίας με την γραμματεία και εφόσον είχαν δει τις φωτογραφίες με τον γιατρό, με ενημέρωσε ότι θα γινόταν ακόμα μία διορθωτική επέμβαση με περίπου 250gr, την οποία θα κάλυπταν με δικά τους έξοδα, αν και θεωρώ ότι τα 250 δεν θα ήταν επαρκής ποσότητα.
Εφόσον έχουν προηγηθεί τα παραπάνω επικοινωνώ εκ νέου με την κλινική για να ορίσω συνάντηση κατ ιδίαν με τον γιατρό.Επειδή διαμένω στην Καβάλα ενημέρωσα την γραμματεία 8 ημέρες πριν ότι θα μεταβώ στην Αθήνα και ζήτησα ραντεβού με τον γιατρό την συγκεκριμένη ημέρα, αν ήταν εφικτό, λόγω της ιδιάζουσας περίπτωσης. Ενημερώθηκα ότι το επόμενο διαθέσιμο ραντεβού αργεί και να περιμένω απάντησή τους.
Έπειτα από τρεις ημέρες χωρίς να λάβω απάντηση, κάλεσα την γραμματεία και μου είπε ότι ενημέρωσαν την υπεύθυνη για τα ραντεβού και να περιμένω και πάλι. Κάθε μέρα καλούσα λαμβάνοντας την ίδια απάντηση, ότι δηλαδή θα με καλέσει, ενώ μία ημέρα πριν την ημέρα που θα πήγαινα στην Αθήνα (Πέμπτη) ξανακάλεσα και με σύνδεσαν με την υπεύθυνη για τα ραντεβού η οποία με ενημέρωσε ότι τελικά ο γιατρός αρρώστησε και ακύρωσε όλα τα ραντεβού της Παρασκευής, γεγονός το οποίο η γραμματεία αγνοούσε.
(08/01/2025) Μετέπειτα καλώ την υπεύθυνη για να ορίσω ραντεβού για την ημέρα της επέμβασης για να μην χάνω άλλο χρόνο και στο μεσοδιάστημα να κάναμε και ένα ραντεβού με τον γιατρό. Ρωτάω πότε έχει διαθέσιμο ραντεβού και μου απαντάει ότι τον Μάρτιο θα με καλέσει για να με ενημερώσει πότε θα έχει, γιατί ακόμα δεν μπορεί να ορίσει ραντεβού.
Απαντάω ότι αφενός δεν είναι δυνατόν να έχω την ίδια προτεραιότητα με νέα περιστατικά και αφετέρουείμαι περιστατικό που το ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟ τίμημα που πλήρωσα δεν είχε το επιθυμητό αποτέλεσμα και κανονικά δεν θα έπρεπε να ξαναμπώ σε αυτήν την διαδικασία ή έστω θα έπρεπε να κανονιστεί γρήγορα το επόμενο ραντεβού. Προφανώς αυτότους ήταν αδιάφορο με αποτέλεσμα να μου κλείσουν το τηλέφωνο στα μούτρα.Σε συνέχεια των παραπάνω για να διασταυρώσω ότι όντως δεν έχουν ραντεβού κάλεσε ένας φίλος μου για να ρωτήσει πότε θα μπορούσε να κάνει επέμβαση σαν νέο περιστατικό και του απάντησαν ότι τον Μάρτιο υπάρχουν διαθέσιμα ραντεβού.
Κατόπιν όλων αυτών ξανακάλεσα στην κλινική για να μιλήσω με τον γιατρό απευθείας και μου είπαν ότι θα με καλέσει όταν έχει διαθέσιμο χρόνο. Εννοείται πως πάλι δεν έλαβα κάποια απάντηση, ενώ όταν ΞΑΝΑ κάλεσα έλαβα την ίδια απάντηση και όπως φαντάζεστε ο γιατρός δεν με κάλεσε ποτέ.
Εν κατακλείδι, μπορώ να κατανοήσω την αστοχία του γιατρού, αυτό όμως που δεν μπορώ να δικαιολογήσω είναι η απαράδεκτη αντιμετώπιση μετά την αποτυχημένη επέμβασηκαι δή στην ακριβότερη κλινική στην Ελλάδα.
Δείχνουν πως λειτουργούν με μοναδικό γνώμονα τα χρήματα και όχι την ικανοποίηση των πελατών τους.
Το ενδιαφέρον της κλινικής περιορίστηκε τρείς μέρες μετά την επέμβαση όταν με κάλεσαν για να μου υπενθυμίσουν να αφήσω αξιολόγηση και ένα μήνα μετά την επέμβαση για να μου προωθήσουν τα προϊόντα τους.
Μπορεί το κείμενο να ήταν μακροσκελές, αλλά έπρεπε να εξηγήσω αναλυτικά την κατάσταση ώστε να έχετε υπόψιν όλα τα δεδομένα σε περίπτωση που σκέφτεστε να επιλέξετε την συγκεκριμένη κλινική.Πείτε μου την άποψη σας για το αποτέλεσμα.