PKAR7219TA, 2400g, FUE, 20/10/2023

Θα ήθελα να μοιραστώ την κακή εμπειρία μου από την κλινική του κ.Αναστασάκη. Στις 20/10/2023 πραγματοποίησα την επέμβαση για 2400grafts.Αφού προηγήθηκε ραντεβού με τον γιατρό και έγινε οσχεδιασμός, αποφασίσαμε ότι θα κατεβάζε 2 εκατοστά τοhairline και θα πύκνωνε τοcrown.Είμαι 44 ετών και είχαν προηγηθεί 3 επεμβάσεις παλιότερα, αλλά μου διαβεβαίωσε ότι υπάρχει δότρια και όλα θα πάνε καλά.Hφύτρωση δεν ήταν η αναμενόμενη, ούτε το crownκαλύφτηκε και η hairlineναι μέν κατέβηκε αλλά η πυκνότητα είναι τραγική. Στο 9μήνο με είδε κατ ιδίαν και μου είπε να το ξαναδούμε στο 12 μήνο. Ωστόσο, πέρασε το 12μηνο χωρίς να αλλάξει κάτι και επειδή μένω στην Καβάλα και δεν μου είναι εύκολο να κατεβαίνω στην Αθήνα έστειλα τις φωτογραφίες. Τo αποτέλεσμα όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες μετά από 15 μήνες είναι απογοητευτικό και σε καμία περίπτωση αυτό που μου είχε υποσχεθεί.

Κατόπιν επικοινωνίας με την γραμματεία και εφόσον είχαν δει τις φωτογραφίες με τον γιατρό, με ενημέρωσε ότι θα γινόταν ακόμα μία διορθωτική επέμβαση με περίπου 250gr, την οποία θα κάλυπταν με δικά τους έξοδα, αν και θεωρώ ότι τα 250 δεν θα ήταν επαρκής ποσότητα.

Εφόσον έχουν προηγηθεί τα παραπάνω επικοινωνώ εκ νέου με την κλινική για να ορίσω συνάντηση κατ ιδίαν με τον γιατρό.Επειδή διαμένω στην Καβάλα ενημέρωσα την γραμματεία 8 ημέρες πριν ότι θα μεταβώ στην Αθήνα και ζήτησα ραντεβού με τον γιατρό την συγκεκριμένη ημέρα, αν ήταν εφικτό, λόγω της ιδιάζουσας περίπτωσης. Ενημερώθηκα ότι το επόμενο διαθέσιμο ραντεβού αργεί και να περιμένω απάντησή τους.

Έπειτα από τρεις ημέρες χωρίς να λάβω απάντηση, κάλεσα την γραμματεία και μου είπε ότι ενημέρωσαν την υπεύθυνη για τα ραντεβού και να περιμένω και πάλι. Κάθε μέρα καλούσα λαμβάνοντας την ίδια απάντηση, ότι δηλαδή θα με καλέσει, ενώ μία ημέρα πριν την ημέρα που θα πήγαινα στην Αθήνα (Πέμπτη) ξανακάλεσα και με σύνδεσαν με την υπεύθυνη για τα ραντεβού η οποία με ενημέρωσε ότι τελικά ο γιατρός αρρώστησε και ακύρωσε όλα τα ραντεβού της Παρασκευής, γεγονός το οποίο η γραμματεία αγνοούσε.

(08/01/2025) Μετέπειτα καλώ την υπεύθυνη για να ορίσω ραντεβού για την ημέρα της επέμβασης για να μην χάνω άλλο χρόνο και στο μεσοδιάστημα να κάναμε και ένα ραντεβού με τον γιατρό. Ρωτάω πότε έχει διαθέσιμο ραντεβού και μου απαντάει ότι τον Μάρτιο θα με καλέσει για να με ενημερώσει πότε θα έχει, γιατί ακόμα δεν μπορεί να ορίσει ραντεβού.

Απαντάω ότι αφενός δεν είναι δυνατόν να έχω την ίδια προτεραιότητα με νέα περιστατικά και αφετέρουείμαι περιστατικό που το ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟ τίμημα που πλήρωσα δεν είχε το επιθυμητό αποτέλεσμα και κανονικά δεν θα έπρεπε να ξαναμπώ σε αυτήν την διαδικασία ή έστω θα έπρεπε να κανονιστεί γρήγορα το επόμενο ραντεβού. Προφανώς αυτότους ήταν αδιάφορο με αποτέλεσμα να μου κλείσουν το τηλέφωνο στα μούτρα.Σε συνέχεια των παραπάνω για να διασταυρώσω ότι όντως δεν έχουν ραντεβού κάλεσε ένας φίλος μου για να ρωτήσει πότε θα μπορούσε να κάνει επέμβαση σαν νέο περιστατικό και του απάντησαν ότι τον Μάρτιο υπάρχουν διαθέσιμα ραντεβού.

Κατόπιν όλων αυτών ξανακάλεσα στην κλινική για να μιλήσω με τον γιατρό απευθείας και μου είπαν ότι θα με καλέσει όταν έχει διαθέσιμο χρόνο. Εννοείται πως πάλι δεν έλαβα κάποια απάντηση, ενώ όταν ΞΑΝΑ κάλεσα έλαβα την ίδια απάντηση και όπως φαντάζεστε ο γιατρός δεν με κάλεσε ποτέ.

Εν κατακλείδι, μπορώ να κατανοήσω την αστοχία του γιατρού, αυτό όμως που δεν μπορώ να δικαιολογήσω είναι η απαράδεκτη αντιμετώπιση μετά την αποτυχημένη επέμβασηκαι δή στην ακριβότερη κλινική στην Ελλάδα.

Δείχνουν πως λειτουργούν με μοναδικό γνώμονα τα χρήματα και όχι την ικανοποίηση των πελατών τους.

Το ενδιαφέρον της κλινικής περιορίστηκε τρείς μέρες μετά την επέμβαση όταν με κάλεσαν για να μου υπενθυμίσουν να αφήσω αξιολόγηση και ένα μήνα μετά την επέμβαση για να μου προωθήσουν τα προϊόντα τους.

Μπορεί το κείμενο να ήταν μακροσκελές, αλλά έπρεπε να εξηγήσω αναλυτικά την κατάσταση ώστε να έχετε υπόψιν όλα τα δεδομένα σε περίπτωση που σκέφτεστε να επιλέξετε την συγκεκριμένη κλινική.Πείτε μου την άποψη σας για το αποτέλεσμα.
 

Συνημμένα

  • πρίν την επέμβαση.jpg
    πρίν την επέμβαση.jpg
    1 MB · Προβολές: 190
  • 1.jpg
    1.jpg
    184.6 KB · Προβολές: 188
  • 2.jpg
    2.jpg
    254.8 KB · Προβολές: 183
  • 4.jpg
    4.jpg
    224.2 KB · Προβολές: 196
  • 121.jpg
    121.jpg
    213 KB · Προβολές: 195

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

To παραπάνω κείμενο έγινε κριτικη στο google στην σελίδα της κλινικής και έλαβα την απάντηση όπου και μετέπειτα ανταπάντησα, σας τα παραθέτω για να βγάλετε τα συμπεράσματα σας.
 

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Δεν θα σταθώ στο σερβις, θα μιλήσουν άλλοι. Κατ' εμέ το πλάνο είναι λάθος. Κατέβασμα 2cm hairline σημαίνει 2000g+, άρα τα 2400g έπρεπε να μπουν μόνο μπροστά και τίποτα στο crown. Πόσα μπήκαν μπροστά και πόσα στο crown?
 
H απάντηση της κλινικής.
Αγαπητέ κύριε_____όσον αφορά την κριτική σας οφείλουμε να διευκρινίσουμε τα ακόλουθα ώστε να αποτυπωθούν τα πραγματικά γεγονότα, και κάθε ενδιαφερόμενος να έχει σαφή και πραγματική εικόνα.
1. Ξεχάσατε να ανεβάσετε φωτογραφίες από το αποτέλεσμα τριών προηγούμενων αποτυχημένων επεμβάσεων με ελάχιστη έως καθόλου φύτρωση πριν έρθετε στην κλινική μας αναζητώντας επιδιόρθωση. Για ποιο λόγο αποκρύπτετε τα αρχικά δεδομένα της περίπτωσής σας; Μήπως για να δημιουργήσετε λανθασμένες εντυπώσεις;
2. Προσήλθατε στην κλινική μας έχοντας ήδη υποβληθεί σε 3(!) προηγούμενες μεταμοσχεύσεις με εξαιρετικά φτωχά αποτελέσματα οι οποίες επιπλέον κατέστρεψαν μεγάλο μέρος της δότριας περιοχής. Παρόλα αυτά, ο Δρ. Αναστασάκης κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια να «σώσει» ό,τι μπορούσε να σωθεί.
3. Στην επανορθωτική επέμβαση κρίθηκε απαραίτητο να αφαιρεθούν («ανακύκλωση») ήδη τοποθετημένα μοσχεύματα που είχαν λανθασμένη φορά, γωνία και τραγικό αισθητικό αποτέλεσμα, πριν γίνει η νέα εμφύτευση. Αυτή η εξαιρετικά πολύπλοκη χειρουργική διαδικασία δεν κοστολογήθηκε, δεν σας επιβάρυνε επιπλέον οικονομικά και έγινε από τον ιατρό και την ομάδα του με τη μεγαλύτερη δυνατή λεπτομέρεια για να ΣΩΘΟΥΝ όλα τα τριχοθυλάκια παρά την κακοποίηση που είχαν υποστεί στις προηγούμενες επεμβάσεις.
4. Ενημερωθήκατε εκ των προτέρων ότι η πλήρης κάλυψη της κορυφής (Crown) δεν ήταν εφικτή, γιατί η αποδεκατισμένη δότρια σας από τις προηγούμενες ΤΡΕΙΣ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ δεν μπορούσε να δώσει με ασφάλεια σε 1 επέμβαση περισσότερο απο 2500 τριχοθυλάκια.
5. Ενημερωθήκατε ΕΓΓΡΑΦΩΣ για τα συνολικά μοσχεύματα που έχουν απομείνει στην δότρια περιοχή σας και πως ΠΡΑΓΜΑΤΙ σε επόμενη επέμβαση μπορούμε να καλύψουμε και την κορυφή!
6. Καθ’ όλη τη διάρκεια της μετεγχειρητικής σας πορείας είχατε: 1)αναλυτικές γραπτές και video οδηγίες 2) μετεπεμβατικό kit με τη φαρμακευτική αγωγή και υγειονομικό υλικό με αναλυτικές οδηγίες 3)προσωπική νοσηλεύτρια στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε απορία με την οποία και ανταλλάξατε εκατοντάδες μηνύματα, φωτογραφίες και τηλεφωνικές επικοινωνίες, ενώ μιλήσατε επίσης κατ’ επανάληψη και με τον ιατρό και εσείς ακόμα και ο πατέρας σας.
7. Στο 9μηνο ΑΠΑΙΤΗΣΑΤΕ το ραντεβού επανελέγχου σε συγκεκριμένη ημέρα – σάς εξυπηρετήσαμε παρά τις δυσκολίες που αυτό συνεπάγετε για μια κλινική που διαχειρίζεται πάνω από 50 ραντεβού ασθενών την ημέρα. Στο 12μηνο απαιτήσατε η επανεξέταση σας να γίνει στη ... Θεσσαλονίκη (!), ενώ γνωρίζετε πολύ καλά οτι δεν διαθέτουμε ιατρείο εκεί. Έγινε λοιπόν επανέλεγχος μέσω φωτογραφιών γιατί αρνηθήκατε να μας επισκεφθείτε. Ο ιατρός, παρόλο που το αποτέλεσμα ήταν απόλυτα επιτυχημένο, πρότεινε να σας κάνει μια συνεδρία touch-up ΔΩΡΟ, επιθυμώντας να είστε κι εσείς απόλυτα χαρούμενος, μιας και είχατε υποφέρει πραγματικά στο παρελθόν!
8. Η απαίτηση να πραγματοποιηθεί το touch-up μόνο στη δική σας διαθέσιμη ημερομηνία δεν ήταν εφικτή, καθώς οφείλουμε να συνυπολογίσουμε το πρόγραμμα ολόκληρης της ιατρικής ομάδας.
9. Πραγματοποιήσατε τηλεφώνημα με ψεύτικο όνομα, υποστηρίζοντας ότι ως «νέος ασθενής» θα εξυπηρετούσασταν γρηγορότερα. Επιπλέον, ισχυριστήκατε ότι «φίλος» σας τηλεφώνησε και ενημερώθηκε πως υπάρχουν διαθέσιμες ημερομηνίες τον Μάρτιο. Πρόκειται για ψευδή αναφορά, καθώς η κλινική πρώτα ρωτά τον ασθενή πότε επιθυμεί να προγραμματίσει την επέμβαση και όχι το αντίστροφο.
10. Οι ισχυρισμοί περί «κλεισίματος τηλεφώνου» δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, καθώς έχουν καταγραφεί πάνω από 14 τηλεφωνικές επικοινωνίες σας με το προσωπικό μας σε μόλις δύο μήνες.
Είναι σημαντικό να αποτυπωθούν τα πραγματικά γεγονότα, ώστε κάθε ενδιαφερόμενος να έχει σαφή και πραγματική εικόνα. Επιδίωξή μας παραμένει πάντοτε η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και το βέλτιστο αποτέλεσμα, μέσα στα όρια που επιτρέπουν οι ιατρικές και τεχνικές παράμετροι κάθε περίπτωσης.
Με εκτίμηση,
Η Ομάδα της Κλινικής
 
Τελευταία επεξεργασία:
Η απάντηση μου.
Απαντώ με την αρίθμηση που ορίσατε παραπάνω.

1-2) Καταρχάς ποτέ δεν απέκρυψα ότι είχα κάνει προηγούμενες επεμβάσεις γι’ αυτό και το ανέφερα παραπάνω.Η αποτυχία των προηγούμενων επεμβάσεων δεν φάνηκε να σας επηρεάζει, καθώς με διαβεβαιώσατε ότι όλα θα πάνε καλά. Επίσης,αναφορικά με τα φτωχά αποτελέσματα της δικής σας επέμβασης, εσείς χαράξατε την νέα περιοχή και γνωρίζατε την διαθεσιμότητα και την απαιτούμενη ποσότητα των grafts εξ αρχής.

3) Πριν την επέμβαση μου είχατε αναφέρει ότι υπάρχει η περίπτωση να κάνετε ανακύκλωση και μετά το πέρας αυτής μου είπατε ότι δεν πραγματοποιήθηκε και ευτυχώς γιατί η πύκνωση της προηγούμενης hairline είναι σαφώς πιο πυκνή από αυτήν που σχηματίσατε εσείς.(φωτό 3)

4-5) Ποτέ δεν αναφέραμε κάποια μελλοντική μεταμόσχευση, υποτίθεται ότι θα ήταν η τελευταία μου.Για το crown, μου είπατε αυτολεξεί ότι μη στεναχωριέσαι, θα το φτιάξω και δεν θα έχεις πρόβλημα, και γι αυτό τοποθετήθηκαν και τριχιθυλάκεια στο συγκεκριμένο σημείο (βλέπε φωτό).

6) Σαφώς και είχα προσωπική νοσηλεύτρια στη διάθεσή μου και ανταλλάσσαμε μηνύματα και μάλιστα από τον 1ο μήνα της έστελνα φωτογραφίες και εξέφραζα επανειλημμένα την ανησυχία μουγια την έντονη ερυθρότητα που είχα και με συμβούλευε να βάζω Fucidin. Αφού φτάσαμε στο 4ο μήνα χωρίς να έχει υποχωρήσει η ερυθρότητα, μου είπε τελικά να επισκέπτω Δερματολόγο (γιατί εσείς είστε ΩΡΛ) όπου και διαγνώστηκαμεΣμηγ.Δερματίτιδα.

Με τον γιατρό δεν μίλησα ποτέ ακόμα και όταν το ζήτησα επανειλημμένα από τη Νοσοκόμα, ακόμα και όταν είχα χάσει τον ύπνο μου λόγω της δερματίτιδας. Η μοναδική επικοινωνία ήταν πάλι μέσω της Νοσοκόμας με δυο μηνύματα video μέσω viber επιβεβαιώνοντας ότι είδε τις φωτογραφίες και δεν θα επηρεάσει την φύτρωση.

Όσο για τον πατέρα μου μάλλον με μπερδεύεστε με άλλον, γιατί εκτός του ότι είναι κάτοικος εξωτερικού δεν είχε καμία ανάμιξη σε όλο αυτό, ούτε καν γνώριζε για την επέμβαση. Οπότε παρακαλώ μην εμπλέκετε άτομα που δεν έχουν σχέση με την υπόθεση.

7-8)Στο 9μηνο είχα μεταβεί στην κλινική σας από την Καβάλα επί τούτου μόνο για να επισκεφτώ εσάς με προκαθορισμένο ραντεβού όχι εμβόλιμο.Έπειτα από αναμονή 50 λεπτών στο ιατρείο, και μετά από επιμονή μου προς την γραμματεία γιατί υπήρχε πιθανότητα να χάσω την πτήση, με δεχτήκατε.Σας εξέφρασα την απογοήτευση μου και μου είπατε ότι όντως η φύτρωση είναι φτωχή αλλά ότι θα το φτιάξουμε και να το ξαναδούμε στο 12μηνο.Έστειλα τις φωτογραφίες, τις οποίες είδε ο γιατρός, και με ενημερώσατε πως θα γίνει διορθωτική επέμβαση με περίπου 200- 250 grafts.Αφού πέρασε το 12μηνο δεν απαίτησα ραντεβού στην Θεσσαλονίκη απλά ρώτησα εάν συνεργάζεστε με κάποια κλινική στην Θεσσαλονίκη.Παρακαλώ μην γράφετε ανακρίβειες. Ποτέ δεν αρνήθηκα να μεταβώ στην Αθήνα για επανεξέταση, τουναντίον επέμενα να μου βρείτε οποιοδήποτε διαθέσιμο ραντεβού, όπως γράφω και παραπάνω. Συγκεκριμένα, στις 3/01/2025 επικοινώνησα με την γραμματεία για να ρωτήσω αν μπορεί να με δεχτεί ο γιατρός στις 10/01/2025 απλά για επανεξέταση και όχι για να κάνουμε την επέμβαση. Απάντηση δεν πήρα ποτέ αλλά μέχρι και την τελευταία μέρα με είχατε στην αναμονή και μια μέρα πριν μου είπατε ότι ακυρώθηκαν όλα τα ραντεβού για τις 10/01/2025

Αναφέρετε ότι παρόλο που η επέμβαση ήταν επιτυχημένη, σύμφωνα με τα λεγόμενα σας,ο γιατρός ήταν διατεθειμένος να μου προσφέρει ως δώρο την διορθωτική επέμβαση γιατί υπέφερα στο παρελθόν. Δεν είχα καταλάβει ότι γιατρός είναι τόσο ευαίσθητος, ειδικά όταν δεν διαθέτει ούτε δύο λεπτά για να συνομιλήσει με έναν ασθενή του. Πολλές αντιφάσεις σε μία πρόταση, ελπίζω ο κόσμος να βγάλει τα συμπεράσματα του.

9) Επιβεβαιώνετε όσα γράφω για τον ορισμό μελλοντικής επέμβασης, γιατί όπως γράφετε ο νέος ασθενής επιλέγει το ραντεβού. Στην δική μου περίπτωση επειδή είχατε ήδη λάβει την αμοιβή σας (6οοο ευρώ) και πλέον αποτελούσα χαμένο χρόνο για εσάς θα με καλούσατε τον Μάρτιο για να μου πείτε πότε θα κάναμε,δεν απαίτησα άμεσα αλλά να μου πείτε έστω συγκεκριμένη ημερομηνία και ας ήταν σε 3 μήνες.

10) Όσο αφορά τα τηλεφωνήματα, τα οποία όπως γράφετε και εσείς έγιναν μόνο με το προσωπικό και όχι με τον γιατρό, σας προκαλώ να ανεβάσετε την συνομιλία μας και θα σας υπογράψω για προσωπικά δεδομένα.

Επειδή σας αρέσει να παρουσιάζετε τις δουλειές και θεωρείτε ότι ήταν επιτυχημένη η επέμβαση είμαι διατεθειμένος να κάνουμε μια παρουσίαση όπως θέλετε για να βγάλει ο κόσμος τα συμπεράσματα του.Αναμένω με μεγάλη χαρά να με καλέσετε για να ορίσουμε ραντεβού, όχι όπως την προηγούμενη φορά που δεν καλέσατε ποτέ.
 
Δεν θα σταθώ στο σερβις, θα μιλήσουν άλλοι. Κατ' εμέ το πλάνο είναι λάθος. Κατέβασμα 2cm hairline σημαίνει 2000g+, άρα τα 2400g έπρεπε να μπουν μόνο μπροστά και τίποτα στο crown. Πόσα μπήκαν μπροστά και πόσα στο crown?
2000g μπροστα και τα υπόλοιπα πίσω.
 

JimKan1

Well-Known Member
Καλησπερα φιλε και ευχαριστουμε που μοιραζεσαι την ιστορια σου δημοσια, δυστυχως αλλο ενα ανεξαρτητο περιστατικο ηρθε να προσθεθει στη μεγαλη λιστα προβληματικων περιστατικων της συγκεκριμενης κλινικης.

Δεν μου προκαλει καθολου εντυπωση αυτη η αντιμετωπιση απο εναν γιατρο ο οποιος εχει επανειλλημενα απειλησει ασθενεις να σταματησουν τις παρουσιασεις τους, ειρωνευεται, προσβαλει και απειλει συνεχως μελη του φορουμ και σχεδον ολες οι ανεξαρτητες παρουσιασεις του εχουν τρανταχτα προβληματα.

Για το αποτελεσμα σου τι να πουμε; κατω του μετριου πυκνοτητα, πολλα πολυτριχα στην χερλαιν και ανουσιο κατεβασμα 2 εκατοστα ενω με πολυ μικροτερο μπορουσε να καλυφθει σωστα η περιοχη και η προηγουμενη χερλαιν, εδω επισης καθως ειχες φυτρωση στις προηγουμενες επεμβασεις δεν υπαρχει θεμα δοτριας, απλα κακης πρακτικης της κλινικης, αλλα οταν ασχολεισαι με το να ανεβαζεις βιντεακια στο youtube φωναζοντας "Σπυρακοοο" ειρωνικα, και καθεσαι και βριζεις μελη του φορουμ αντι να ασχολεισαι σοβαρα με τους ασθενεις σου την ωρα την επεμβασης αυτα ειναι αναποφευκτα αργα η γρηγορα.

Μπορεις να βαλεις φωτο της δοτριας και του κραουν πριν και μετα την επεμβαση να εχουμε και για εκει ενα σημειο αναφορας περα απο τη χερλαιν;
 

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
2000g μπροστα και τα υπόλοιπα πίσω.
Επίσης από την 1 φώτο που έβαλες και δείχνει εμφύτευση, τα 2 cm κατέβασμα μάλλον αφορούν το κέντρο. Αν είναι έτσι στους κροτάφους κατέβηκε πάνω από 3, που σημαίνει ακόμα περισσότερα g για καλή κάλυψη αφού μιλάμε για εντελώς κενή περιοχή. Σε έναν ασθενή που έχει κάνει ήδη 3 κακές μμ και με "κατεστραμμένο" ένα μεγάλο μέρος της δότριας είναι εξαιρετικά επισφαλές τέτοιο κατέβασμα hairline. Το σωστότερο και πιο συνετό θα ήταν να πατήσει στο υπάρχων κέντρο, άντε να το κατεβάσει 5-10mm και να κλείσει καλύτερα τους κροτάφους. Στην κατάσταση που είσαι θέλεις τουλάχιστον άλλα 500g για να φτιάξεις το μπροστά και κανά 1500-2000 για το crown.
 

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Όλα πρέπει να αναλυθουν ξεκινώντας από αυτά που είναι αντικειμενικά και πιστοποιούνται από φώτο.
 

Antonis80

Active Member
Φίλε το αποτέλεσμα είναι πολύ φτωχό με χαμηλή φυτρωση και πολυτριχα στη hairline.

Δεν εκπλήσσομαι πάντως με το τραγικό αποτέλεσμα που πήρες από τη στιγμή που ο γιατρός όλη μέρα χαζεύει στο φόρουμ και τσακώνεται με τα μέλη.

Ακόμα πιο τραγική είναι όμως η αντιμετώπιση που είχες από την κλινική. Λίγο αναμενόμενο και αυτό βεβαια και έχουν συμβεί τα ίδια με σένα και σε αλλά μέλη εδώ. Που πηγες και έμπλεξες..
 

Flag17

Well-Known Member
Όλα πρέπει να αναλυθουν ξεκινώντας από αυτά που είναι αντικειμενικά και πιστοποιούνται από φώτο.
Για να γίνει αυτό πρέπει να μετρήσει πόσα εκατοστά είναι η hairline του. Και να μας δώσει στοιχεία για την εξαγωγή. Αλλά οποία και να είναι τα στοιχεία η πυκνότητα φαίνεται ούτε 30 οπτικά στα πρώτα 2 εκατοστά.
 

CVIAL

Moderator
Μέλος του προσωπικού
Είναι πολύ εύκολο να το κάνει. Να μας πει στο κέντρο πόσο κατέβηκε η hairline. Τα υπόλοιπα μπορούμε να προκύψουν πολύ εύκολα. Αν ξέρει και τον λόγο ακόμα καλύτερα.
 

Flag17

Well-Known Member
Δεν ειπα πως είναι δύσκολο αλλά αν είναι όντως 2 κατά μέσο όρο θα έπρεπε να βλέπουμε μια πυκνότητα 43-48 ανάλογα το μήκος της hairline.
 
Καλησπερα φιλε και ευχαριστουμε που μοιραζεσαι την ιστορια σου δημοσια, δυστυχως αλλο ενα ανεξαρτητο περιστατικο ηρθε να προσθεθει στη μεγαλη λιστα προβληματικων περιστατικων της συγκεκριμενης κλινικης.

Δεν μου προκαλει καθολου εντυπωση αυτη η αντιμετωπιση απο εναν γιατρο ο οποιος εχει επανειλλημενα απειλησει ασθενεις να σταματησουν τις παρουσιασεις τους, ειρωνευεται, προσβαλει και απειλει συνεχως μελη του φορουμ και σχεδον ολες οι ανεξαρτητες παρουσιασεις του εχουν τρανταχτα προβληματα.

Για το αποτελεσμα σου τι να πουμε; κατω του μετριου πυκνοτητα, πολλα πολυτριχα στην χερλαιν και ανουσιο κατεβασμα 2 εκατοστα ενω με πολυ μικροτερο μπορουσε να καλυφθει σωστα η περιοχη και η προηγουμενη χερλαιν, εδω επισης καθως ειχες φυτρωση στις προηγουμενες επεμβασεις δεν υπαρχει θεμα δοτριας, απλα κακης πρακτικης της κλινικης, αλλα οταν ασχολεισαι με το να ανεβαζεις βιντεακια στο youtube φωναζοντας "Σπυρακοοο" ειρωνικα, και καθεσαι και βριζεις μελη του φορουμ αντι να ασχολεισαι σοβαρα με τους ασθενεις σου την ωρα την επεμβασης αυτα ειναι αναποφευκτα αργα η γρηγορα.

Μπορεις να βαλεις φωτο της δοτριας και του κραουν πριν και μετα την επεμβαση να εχουμε και για εκει ενα σημειο αναφορας περα απο τη χερλαιν;
Αυτή είναι 2 μέρες μετά.
 

Συνημμένα

  • 2..jpg
    2..jpg
    1.4 MB · Προβολές: 171

JimKan1

Well-Known Member
Δεν ειπα πως είναι δύσκολο αλλά αν είναι όντως 2 κατά μέσο όρο θα έπρεπε να βλέπουμε μια πυκνότητα 43-48 ανάλογα το μήκος της hairline.
2 ειναι στο κεντρο, στους κροταφους μπορει να ειναι και 4, πυκνοτητα δεν βλεπεις γιατι δεν υπαρχει φυτρωση ανεξαρτητα πυκνοτητας τοποθετησης
 
Μπλουζα