Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.
Μεγάλες λαδιερες δυστυχώς. Έχεις οδηγήσει κανένα τέτοιο; Ειχα πάρει για 5 μερες να πηγαινοερχομαι ένα s r56 ενός υπαλλήλου του πατέρα μου και καλού μας φίλου. Μεγάλη αλητεία οδηγικα αλλα και ασύμφορο οικονομικά. Νομίζω καίει 2-3 λίτρα λάδι στα 1500 χιλιόμετρα. Αδιανόητο.To cooper s αν ηταν ο 1600αρης, ηταν ο ιδιος που ειχε και το peugeot 207 ραλι αν δεν λανθανω. Γνωστοι για τα προβληματα.
χαχαχα ναι Legwg.Το ειχα οδηγησει για να δω τι διαφορες ειχαν τα ψαλιδια πισω σε σχεση με τον ημιακαμπτο. Οδηγικα δε μου αρεσε ουτε εμενα. Γκομενοπαγιδα βεβαιως βεβαιως.Μεγάλες λαδιερες δυστυχώς. Έχεις οδηγήσει κανένα τέτοιο; Ειχα πάρει για 5 μερες να πηγαινοερχομαι ένα s r56 ενός υπαλλήλου του πατέρα μου και καλού μας φίλου. Μεγάλη αλητεία οδηγικα αλλα και ασύμφορο οικονομικά. Νομίζω καίει 2-3 λίτρα λάδι στα 1500 χιλιόμετρα. Αδιανόητο.
Όσο και να λιώνω για Ιταλίδες είμαι της άποψης αν πάρεις μια ΑΛΦΑ θα την πάρεις Βενζίνη να την χαρείς. Στη φάση που είμαι τωρα θέλω να κόψω λίγο απο τα έξοδα των τελών κυκλοφορίας και καυσίμων για το μεταπτυχιακό μου γι αυτό και οδηγήθηκα σε ντιζελακι. Με έπιασες όμως ρε Κωσταρα, ειδικά ενα mito qv θα ήταν μαγειαχαχαχα ναι Legwg.Το ειχα οδηγησει για να δω τι διαφορες ειχαν τα ψαλιδια πισω σε σχεση με τον ημιακαμπτο. Οδηγικα δε μου αρεσε ουτε εμενα. Γκομενοπαγιδα βεβαιως βεβαιως.
Εγω το σοκ το επαθα οταν μπηκα σε polo gti. Και λογω μεγεθους μεσα ενιωθες τα g δεν υπηρχε.Αλλα και λογω dsg. Κια αυτο ομως πολλα θεματα. Ασυμφορο 100% πεταμενα λεφτα.
Στη θεση σου θα κοιταγα και το Μιτο και γενικα στα ιταλικα ο multijet αξιολογος.
Φιλαράκι δεν έχει σχέση η ηλικία με το μοντέλο, εγώ βλέπω να σου δίνει και ένα πιο premium αέρα το 308 , να παίξεις μπάλα και με μεγαλύτερο άτι, διέρυνε τον κύκλο , μην πας μόνο για πόνυ.Δεν παίζονται σχεδιαστικά. Ειδικά το καινούργιο 208 ειναι αδιανόητα όμορφο. Ήρθαν στην Ελλαδα ομως τώρα και τα καινούργια 308 του 2022 και ειλικρινά στεναχωριέμαι που δεν είμαι 35 να πάω να πάρω ντουκου ενα τέτοιο...
Μαζί σου. Όλα καλά και άγια. Τα λεφτά για το 308 ποιος θα τα δώσει όμως ;Φιλαράκι δεν έχει σχέση η ηλικία με το μοντέλο, εγώ βλέπω να σου δίνει και ένα πιο premium αέρα το 308 , να παίξεις μπάλα και με μεγαλύτερο άτι, διέρυνε τον κύκλο , μην πας μόνο για πόνυ.
Clio diesel επίσης δες. Εγώ το 2013 (που πήρε αμάξι η γυναίκα - τελικά πήρε Fiat 500 diesel) είχα δει και κάνει test drive τα FIAT 500 1,3 multijet 95, Clio dci 1,5 90, Opel Corsa 1,3 cdti 95, VW Polo 1,2tdi 75, C3 1,4 diesel 75, Mini 1,5 diesel 90 και από όλα την καλυτερη εντύπωση χώρων, θόρυβου καμπίνας εντός, στησίματος, εμφάνισης και οδηγικής συμπεριφοράς (ως σύνολο όλων) την είχε κάνει το Clio.Να πω την αμαρτία μου όλα τα έχω τσεκάρει. Επειδή θα δώσω ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για τα δεδομένα της ηλικίας μου προσπαθώ να κάνω την όσο πιο καλή επιλογή μπορώ από κάθε πλευρά. Τα i20 και swift του 2016 τα απέρριψα γρήγορα γιατί συγκριτικά με τα υπόλοιπα της κατηγορίας αυτής μοιάζουν 7 χρόνια μεγαλύτερα από κάθε άποψη. Το πεζουδάκι με κέρδισε γιατί ειναι ντιζελακι, έχει 100 αλογάκια και 25 κιλά ροπή, καίει ελάχιστα ,δεν έχει τέλη ενώ και εμφανισιακά είναι κουκλί. Άλλα αμάξια που σκέφτομαι αλλά υποχώρησαν στο μυαλό μου ήταν το astra cdti 1.6 της τελευταίας καρότσας που έχουμε στην αγορά τώρα και το leon tdi 1.6 με τα 110 ps. Γενικά σέβομαι την κάθε άποψη περί προβλημάτων που ίσως εμφανίζουν αμάξια της χ εταιρείας, μετά από αυτό που έπαθα όμως με το proceed που έβγαλε πιο πολλά προβλήματα και από cooper s r56 αποφάσισα να μην ξαναπάω με προκαταλήψεις απέναντι σε κανέναν κατασκευαστή
Εννοείται τα έχω υπόψιν και αυτά μ'αρεσουν φουλ. Το φίατ το έφτιαξες τελικά ;Clio diesel επίσης δες. Εγώ το 2013 (που πήρε αμάξι η γυναίκα - τελικά πήρε Fiat 500 diesel) είχα δει και κάνει test drive τα FIAT 500 1,3 multijet 95, Clio dci 1,5 90, Opel Corsa 1,3 cdti 95, VW Polo 1,2tdi 75, C3 1,4 diesel 75, Mini 1,5 diesel 90 και από όλα την καλυτερη εντύπωση χώρων, θόρυβου καμπίνας εντός, στησίματος, εμφάνισης και οδηγικής συμπεριφοράς (ως σύνολο όλων) την είχε κάνει το Clio.
Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απενεργοποιήσετε τις διαφημίσεις.
χαχαχα ναι Legwg.Το ειχα οδηγησει για να δω τι διαφορες ειχαν τα ψαλιδια πισω σε σχεση με τον ημιακαμπτο. Οδηγικα δε μου αρεσε ουτε εμενα. Γκομενοπαγιδα βεβαιως βεβαιως.
Εγω το σοκ το επαθα οταν μπηκα σε polo gti. Και λογω μεγεθους μεσα ενιωθες τα g δεν υπηρχε.Αλλα και λογω dsg. Κια αυτο ομως πολλα θεματα. Ασυμφορο 100% πεταμενα λεφτα.
Στη θεση σου θα κοιταγα και το Μιτο και γενικα στα ιταλικα ο multijet αξιολογος.
δες παρακάτωΕννοείται τα έχω υπόψιν και αυτά μ'αρεσουν φουλ. Το φίατ το έφτιαξες τελικά ;
Κατάλαβα οτι έίσαι με το δάχτυλο στην σκανδάλη για την αγορά, my bad!!!Μαζί σου. Όλα καλά και άγια. Τα λεφτά για το 308 ποιος θα τα δώσει όμως ;
Φίλε λάθος..δηλαδή όχι ακριβώς λάθος. Εγώ το είχα πάρει όσο ακριβώς σου είπα. Τώρα όμως βλέπω έχουν ακριβύνει αρκετά και δεν υπάρχουν και πολλά μοντέλα. Δεν ξέρω γιατί.. άρα δεν νομίζω ότι σε συμφέρει από πλευράς χρημάτων πλέον...Πάντως όταν το πήρα (Ιούνιος 2018) υπήρχε έντονη φήμη για κατάργηση κυκλοφορίας των diesel κινητήρων.. ίσως αυτό να ειχε παίξει ρόλο..Το θέμα αυτοκίνητο κατά την γνώμη μου είναι καθαρά υποκειμενικό... κάτι σαν την γυναίκα .Φαντάσου ποιο είναι αυτό που θα σου άρεσε να βλέπεις τον εαυτό σου να οδηγάει και χτύπησε το.. τα καινούργια μοντέλα 2017 και μετά πάνω κάτω είναι αρκετά αξιόπιστα.. Εγώ έχω Μίνι diesel 2017 κανένα πρόβλημα έως τώρα.. 50000 χιλιόμετρα έχω κάνει. Έχει αρκετές ευκαιρίες στο car.gr με καλές τιμές. Το είχα αγοράσει καλοκαίρι 2018 με 5105 χλμ από τον Σφακιανάκης 16.500 €..
Το βλέπω λίγο μόνο και μόνο να δω που θα πάει αυτή η ιστορία και πως τα μπαλωσουν... Για την ώρα προσπαθεί να βάζει μαντίλα όσο γίνεται περισσότερο....