Εγώ θεωρώ την H** καλή κλινική και αν δεν είχα γνωρίσει τον Μιχάλη άνετα θα πήγαινα. Άλλωστε ήταν η νο.1 επιλογή μου το 2011 που το έψαχνα απλά έπεσε ένα δούλεμα και τους έκοψα. Έχουν καλά αποτελέσματα αλλά όχι τόσο προσωποποιημένη συμπεριφορά στον πελάτη. Η περίπτωση του σαλονικιού περιέχει έναν απαιτητικό πελάτη που ήθελε το 100% και πήρε πχ το 70-80. Δικαίωμα του να μην είναι ευχαριστημένος όπως και δικαίωμα της κλινικής να μην θεωρεί πως δεν πήγε κάτι στραβά. Εγώ δεν θα εστίαζα τόσο στο γεγονός πως δεν πήρε το 95% της φύτρωσης αλλά πχ το 80-85, αλλά στην σπατάλη της δότριας και λανθασμένη εκτίμηση αυτής για ένα άκαιρο κατέβασμα hairline και στο τι πήγε λάθος στις περιοχές που πίσω φαίνονται αραιές. Παντού θα παιχτούν λάθη ή αστοχίες, και στους καλύτερους, το θέμα είναι μετά η ανάληψη ευθυνών που εδώ δεν υπάρχει προθυμία ούτε συζήτησης επι αυτών, πόσο μάλλον για κάποια λύση. Και ο Γεωργίου είχε ατυχή περιστατικά που τα γνώρισα από κοντά. Πχ krhtikos– bouklas. Είναι εξαφανισμένοι, όμως πιστεύετε εσείς πως δεν πήραν λύση, πως απλά κουράστηκαν και τα παράτησαν; Εγώ δεν το νομίζω, ο αδικημένος δεν τα παρατάει αλλά σκούζει παντού. Και ο vayero ήρθε στα τελευταία ραντεβού για να πάρει και αυτός λύση. Έχω δει και πελάτη στυλ σαλονικιού που είχε κάνει στο παρελθόν 4 μμ αλλού και η φύτρωση του ήταν πχ 80% αντί για 95% και του δόθηκε και δωρεάν έξτρα μερεμέτι. Γνωρίζω αρκετό κόσμο στα ραντεβού και βλέπω αρκετά. Επίσης δεν νομίζω πως μιλάμε για εμφύλιο μεταξύ των κλινικών. Μόνη της η H** έβγαλε τα μάτια της αν όντως μίλησε έτσι στο παιδί. Εμείς θα το ανάγουμε σε εμφύλιο και σε οπαδικό όπως πάντα το κλίμα αν αρχίσουμε να λέμε εγώ θα πήγαινα εκεί όχι εκεί κτλ κτλ. Όλοι κάνουν λάθη, ουδείς αναμάρτητος. Το παν είναι η διαχείριση τους. Το θέμα δεν είναι ποιος είναι ο καλύτερος, αλλά πως θα έχουμε ποιοτικές μεταμοσχεύσεις σε προσιτή τιμή με προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και υποστήριξη πριν και μετά.