Επίσης Ποια είναι ακριβώς η επαγγελματική βλάβη που λες ; επειδή ρωτούσε τι έχει γίνει με 2 περιστατικά ο aeratos?
Μου φαίνεται λίγο αστείο να μιλάς για επαγγελματική βλάβη τη στιγμή που από το φόρουμ έχει βγάλει ποσα λεφτά από άτομα που έκαναν μεταμόσχευση εκεί τα οποία δεν θα τα έβγαζα αν δεν ήταν εδώ. Άρα το ταμείο της είναι μόνο θετικό από όλο αυτό. Υπολόγισε πόσοι πελάτες πήγαν εκεί από το φόρουμ και ποσοι που δεν ξέρουμε και μετά βρες τα έσοδα που είχε για να καταλάβεις ότι είναι πολύ κερδισμένη από εδώ, αλλιώς δεν θα παρέμενε εδώ ούτε θα έδινε τοση βάσει στο φόρουμ αν δεν ειχε πολλά έσοδα από το φορουμ.
Και για αυτό δεν θα παίξει και καμμία μήνυση σε μέλος του φόρουμ εκτός και αν κάποιος "κόψει καπίστρι" για να σύνεχίσω τους συνειρμούς σου. Όσοι πήγαν ή πάνε στην κλινική δεν πήγαν επειδή διαφημίζεται γενικά αλλά επειδή είδαν κάποια επιτυχημένα αποτελέσματα από τα επίσημα που ποστάρει. Αυτή είναι η ουσία. Ας μην είχε ποστάρει κάποια καλά και θα σου έλεγα αν πήγαινε κάποιος εκεί. Επειδή όπως είπε και ο vdupa κρίνεται για την συμπεριφορά της μέσω της έκθεσης, αυτό κάνει καλό σε κάποιον που θέλει να αποφασίσει να πάει εκεί γιατί ξέρει τι τον περιμένει. Όταν κάποιος κάνει μια αποκάλυψη, η αποκάλυψη οφείλει να είναι αληθινή και φέρει και το βάρος της απόδειξης αλλιώς είναι εξόχως προβληματική. Δηλαδή αν εγώ βγω και γράψω ότι έχω δει με τα μάτια μου να ακρωτηριάζουν ασθενείς σε κάποια κλινική δεν της προξενώ επαγγελματική βλάβη; Αυτό δεν είναι ανεξέλεγκτο; Η αλήθεια λοιπόν είναι κάπου στην μέση. Ναι στην κριτική, όχι σε ανακρίβειες ή υποθέσεις γιατί και από τέτοιες έχουμε δει πολλές. Ο @tasos33 λοιπόν ορθότατα έπραξε και η κλινική μόλις κατάλαβε ότι υπάρχει case αναδιπλώθηκε ζητωντας περισσότερες αποδείξεις. Άρα θέλουμε μαρτυρίες και από τις 2 πλευρές και όχι μονόπαντα.
Τελευταία επεξεργασία: